Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. - Περισσότερα - Συμφωνώ
Κάλεσέ μας!
Καλάθι
Εξέλιξη Παραγγελίας

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

 

Ελάττωμα κατά την παραλαβή

Σε περίπτωση που εντοπίσετε όποιο πρόβλημα στο προϊόν, εντός 24 ωρών από την παραλαβή να γίνει αναγγελία της ζημιάς στην εταιρεία μας καθώς και την εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier).

Μετά το πέρας των 24 ωρών θα θεωρείται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι σε άριστη κατάσταση.

 

Επιστροφή Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε περίπτωση παραλαβής λανθασμένου προϊόντος είτε ποσότητας από αυτό της παραγγελίας ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει πίσω στο κατάστημα την λανθασμένη παραγγελία, με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν το κατάστημα καθώς και τα έξοδα εκ νέου αποστολής στον πελάτη αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα στο προϊόν και βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχει ο εκάστοτε κατασκευαστής και αναγράφεται στα χαρακτηριστικά θα πρέπει:

1) Το προϊόν να αποσταλεί ή να μεταφερθεί στο κατάστημα μας έτσι ώστε να μπορέσουμε να το προωθήσουμε στον κατασκευαστή για την χρήση της εγγύησης.

Σε περίπτωση βλάβης του προιόντος, εως και 3 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στο παραστατικό(με προυπόθεση ότι  δεν  ευθύνεται ο πελάτης), καλύπτουμε τα μεταφορικά επιστροφής σε εμάς και αποστολής προς εσάς. Μετά την πάροδο των 3 ημερών τα  μεταφορικά  τα χρεώνεται ο πελάτης. 

2) Μετά την επιστροφή των προϊόντων αποστέλλονται στην εκάστοτε κατασκευαστή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

3) Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από τον κατασκευαστή πραγματοποιείται η επισκευή είτε η αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον κριθεί αναγκαίο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρεία αντικατάσταση τότε και μόνο τότε υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη.

 

 

 

 

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

1)Ο καταναλωτής έχει προθεσμία έως και δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για να υπαναχωρήσει από την αγορά του προϊόντος αναιτιολόγητα με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

 

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και στείλτε το μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2130275465

 

---------------------------------------------------------------------------------

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ :

 

ΕΠΩΝΥΜΟ :

 

ONOMA :

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :

---------------------------------------------------------------------------------

Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα(μαζί με την εκτυπωμένη φόρμα)μέσω της ΕΛΤΑ COURIER ή να τα παραδώσετε στο κατάστημα.

 

2)Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε λανθασμένη χρήση άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη σωστή λειτουργία του προϊόντος, μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της λειτουργίας των προϊόντων γίνεται με βάση τις οδηγίες που παρέχονται στην συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία . Η Techstores είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφορίες που πιθανόν υπάρχουν με ηλεκτρονικό τρόπο. Σε περίπτωση που η συσκευασία ανοιχτεί και το προϊόν τεθεί σε λειτουργεία η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν θεωρείται μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η Techstores δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως , ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.) δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Η Techstores δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του.